ســــــوم کامــــپـــــیـــــوتـــــــر B
ســــــوم کامــــپـــــیـــــوتـــــــر B
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 دی 1390برچسب:, توسط |
I dont have to tell you

مجبورنیستم به توبگم
What this is all about

که همه ی اینا یعنی چی
Cause baby half the fun

چون عزیزم نصفه سرگرمیتو 
Is in us figuring it all out

داریم با شکل دادن بیرون میریزیم
So why you gotta ask me

پس چرا از من میپرسی
What Im doing now

چیکار میکنم
Cause I dont like to question

چون دوست ندارم سوال پیچ بشم
What I still havent found

درمورده چیزایی که هنوز نتونستم پیدا کنم
So dont turn off the lights

پس چراغ ها روخاموش نکن
I dont wanna be in the dark tonight

امشب نمیخوام تو تاریکی باشم
Cause I cant read your mind

چون دارم فکرتومیخونم
I need to know if what Im doing is right


باید بدونم کاری که میکنم درسته یا نه
Dont turn off the lights

چراغ ها روخاموش نکن
So tell me how were gonna get there

به من بگوچه جوری میخوایم به اونجا برسیم
Its hard to even try

حتی امتحان کردنشم سخته
But if we move together

اما اگه با هم حرکت کنیم
Well end up on the same side

با هم دیگه تموم میکنیم
If you could know what Im feeling

اگه بتونی بفهمی چی دارم حس میکنم
Would you run and where would you go?

خواهی دوید و کجا خواهی رفت؟
If you want to see what Im thinking

اگه میخوای بفهمی به چی فکر میکنم
Then just turn on the lights and youll know

فقط چراغها رو روشن کن اون موقع میفهمی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.